Regulamin
Art. 1. Informacje ogólne
§1. Sklep internetowy Nobilis Home, działający pod firmą Katarzyna Lewandowska ecommerce, z siedzibą przy ul. Sokola 1/34, 60-644 Poznań, NIP: 7812080464, jest właścicielem sklepu internetowego.
Art. 2. Sklep internetowy, asortyment i ceny
§1. Asortyment prezentowany na stronie sklepu internetowego Nobilis Home ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty handlowej zgodnie z prawem. Klient składając zamówienie za pomocą dostępnych na stronie sklepu mechanizmów, składa ofertę kupna określonego towaru na warunkach podanych w opisie produktu. Umowa kupna-sprzedaży zostaje zawarta po pisemnym potwierdzeniu odbioru towaru przez klienta na liście przewozowym przesyłki.
§2. Wszystkie oferowane produkty w sklepie internetowym Nobilis Home są fabrycznie nowe, chyba że w opisie produktu zaznaczono inaczej.
§3. Wszystkie ceny podane w sklepie internetowym Nobilis Home są wyrażone w polskich złotych. Ceny "netto" oznaczają ceny bez podatku od towarów i usług (VAT), natomiast ceny "brutto" zawierają wartość podatku VAT.
§4. Sklep internetowy Nobilis Home zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie oraz do zmiany asortymentu oferowanych produktów.
§5. Zdjęcia towarów prezentowane na stronie sklepu są jedynie przykładowe i służą do prezentacji modeli towarów. Różnice wynikające z indywidualnych ustawień komputera klienta, takie jak kolor czy proporcje, nie mogą stanowić podstawy do reklamacji.
Art. 3. Zamówienia
§1. Zamówienia na produkty są składane w sklepie internetowym Nobilis Home przez zarejestrowanych użytkowników poprzez umieszczenie wybranych towarów w koszyku, wybór formy płatności, sposobu dostawy oraz podanie danych niezbędnych do wystawienia faktury. Złożenie zamówienia oznacza zawarcie umowy sprzedaży z operatorem sklepu.
§2. Płatności za zamówione towary można dokonać poprzez płatność kartą (Visa, Mastercard), przelewem, korzystając z serwisów płatności elektronicznych Przelewy24 lub jako przelew tradycyjny na konto bankowe. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektronicznych lub kartą płatniczą, realizacja zamówienia zostanie rozpoczęta od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy
§3. Po przyjęciu zamówienia Operator sklepu potwierdzi je niezwłocznie za pomocą wiadomości e-mail lub telefonicznie.
§4. Jeżeli Operator sklepu nie jest w stanie zrealizować zamówienia, zobowiązuje się poinformować Klienta o tym fakcie jak najszybciej i zwrócić wszelkie wpłacone przez Klienta kwoty.
§5. Sklep internetowy Nobilis Home zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia zamówienia w przypadku braku potwierdzenia danych zamawiającego lub w przypadku wystąpienia innych uzasadnionych przyczyn.
Art. 4. Dostawa
§1. Sklep internetowy Nobilis Home realizuje dostawy zamówionych towarów na terenie Polski za pośrednictwem kuriera DPD.
§2. Koszty dostawy są określane podczas składania zamówienia i zależą od wybranej formy dostawy oraz wagi przesyłki.
§3. Sklep internetowy Nobilis Home dokłada wszelkich starań, aby zamówione produkty zostały dostarczone w jak najkrótszym czasie. Czas dostawy może się jednak różnić w zależności od lokalizacji Klienta oraz dostępności towaru. Szczegółowe informacje na temat czasu dostawy są podane na stronie sklepu internetowego.
§4. Klient zobowiązany jest sprawdzić stan przesyłki w momencie odbioru. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń lub niezgodności towaru z zamówieniem, Klient powinien niezwłocznie zgłosić ten fakt Sklepowi, korzystając z danych kontaktowych podanych na stronie sklepu.
Art. 5. Zwroty i reklamacje
§1. Prawo odstąpienia od umowy (zwrot towaru)
Klient ma prawo odstąpić od umowy i dokonać zwrotu towaru zakupionego w sklepie internetowym Nobilis Home w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
Zwrotowi nie podlegają towary wykonywane na indywidualne zamówienie Klienta. Informacja o tym, że towar jest wykonywany na zamówienie, znajduje się na stronie produktowej.
§2. Warunki zwrotu towaru
Zwrot towaru jest możliwy jedynie w przypadku, gdy towar jest kompletny, w stanie nienaruszonym, w oryginalnym opakowaniu oraz posiada wszystkie metki i oznaczenia.
Koszty zwrotu ponosi Klient, chyba że Sprzedawca wyraźnie wskazał inaczej.
§3. Zgodność towaru z umową i odpowiedzialność Sprzedawcy
Sprzedawca ponosi odpowiedzialność względem Konsumenta oraz Przedsiębiorcy na prawach konsumenta za brak zgodności towaru z umową, zgodnie z rozdziałem 5a ustawy o prawach konsumenta.
Odpowiedzialność Sprzedawcy obejmuje brak zgodności towaru z umową istniejący w chwili jego dostarczenia lub ujawniony w ciągu 2 lat od dostarczenia towaru.
§4. Reklamacje z tytułu niezgodności towaru z umową
W przypadku wystąpienia wady lub niezgodności towaru z umową, Klient ma prawo złożyć reklamację.
Reklamacje można składać:
-
pisemnie na adres: Nobilis Home, Sokoła 1/34, 60-644 Poznań
-
drogą elektroniczną na adres e-mail: kontakt@nobilishome.pl
-
poprzez formularz kontaktowy dostępny na stronie internetowej sklepu.
Zaleca się dołączenie do reklamacji opisu niezgodności, dowodu zakupu oraz zdjęć uszkodzenia (jeśli dotyczy).
§5. Rozpatrzenie reklamacji
Sprzedawca zobowiązuje się rozpatrzyć reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania. W przypadku nieuwzględnienia reklamacji w tym terminie, przyjmuje się, że została ona uznana za zasadną.
O sposobie rozpatrzenia reklamacji Klient zostanie poinformowany pisemnie, mailowo lub telefonicznie.
§6. Zwrot płatności
W przypadku odstąpienia od umowy lub uznania reklamacji skutkującej zwrotem należności, Sprzedawca dokona zwrotu płatności przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez Klienta w pierwotnej transakcji, chyba że Klient zgodzi się na inne rozwiązanie. Klient nie ponosi żadnych dodatkowych opłat w związku z tym zwrotem.
§7. Gwarancja producenta (jeśli dotyczy)
Towary mogą być objęte gwarancją udzieloną przez producenta lub dystrybutora. Informacje o gwarancji są przekazywane wraz z towarem lub dostępne na stronie produktu.
Uprawnienia z tytułu gwarancji nie ograniczają praw Klienta wynikających z przepisów o zgodności towaru z umową.
Art. 6. Ochrona danych osobowych
§1. Sklep internetowy Nobilis Home gwarantuje poufność danych osobowych Klientów i stosuje odpowiednie środki techniczne i organizacyjne zapewniające ich ochronę.
§2. Sklep internetowy zbiera dane osobowe Klientów w celu realizacji zamówienia oraz w celach marketingowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa o ochronie danych osobowych.
§3. Klient ma prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania oraz żądania ich usunięcia z bazy danych Sklepu.
§4. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Sklep internetowy Nobilis Home znajdują się w Polityce Prywatności dostępnej na stronie sklepu.
§5. Sklep internetowy Nobilis Home zastrzega sobie prawo do przekazywania danych osobowych Klientów podmiotom trzecim, wyłącznie w celu realizacji zamówienia (np. firmom kurierskim) oraz w przypadku wymogu przepisów prawa.
Art. 7. Postanowienia końcowe
§1. Niniejszy regulamin obowiązuje od dnia jego opublikowania na stronie sklepu internetowego Nobilis Home.
§2. Operator sklepu zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu. Zmiany wchodzą w życie w terminie wskazanym przez Operatora, nie krótszym jednak niż 7 dni od daty publikacji zmienionego regulaminu.
§3. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy obowiązującego prawa polskiego.
Dziękujemy za zapoznanie się z regulaminem sklepu internetowego Nobilis Home. Jeśli masz jakiekolwiek pytania lub wątpliwości, zachęcamy do kontaktu z naszą obsługą klienta.